Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[GEVRAAGD] Logo

Hey,

ik zoek een logo met '99' erin verwerkt. Niet te druk, het moet in de stijl qua 'skatemerken' zijn, zoals HUF, Baker, Carhartt, ...

Laat je gaan en post 'm hier in de reacties. Natuurlijk hangt er een beloning aan vast Happysmile.

Groetjes

nu kan ik beetje lachen maar was echt op

Reageer
- komt eraan
[Afbeelding: wPFjb62.png]
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.  | Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Reageer
Brother, kan je deze in het donkergrijs en zwart en kakigrijs opnieuw zetten? De background, rood vind ik maar niks.

En de shadow ook weg, dat hij transparant is. Het is voor op truien te drukken.

Reageer
(12-03-2018, 19:43)Indictee schreef: Brother, kan je deze in het donkergrijs en zwart en kakigrijs opnieuw zetten? De background, rood vind ik maar niks.

En de shadow ook weg, dat hij transparant is. Het is voor op truien te drukken.

ja zeker komt eraan
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.  | Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Reageer
Bedankt

Reageer
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. zoiets is ook nais, toch?

Reageer
Ja maar we willen eigenlijk met een bg, kan je hem ook eens maken met een donkergrijze, kaki en witte achterkant?

Reageer
(12-03-2018, 20:47)Indictee schreef: Ja maar we willen eigenlijk met een bg, kan je hem ook eens maken met een donkergrijze, kaki en witte achterkant?

hoe bedoel je?

Reageer
Dus wat je nu hebt laat je staan, maar alles in de ovaal en 99 eens opvullen met kaki en donkergrijs. En eventueel dit logo in het wit maken met een zwarte bg als voorbeeld hoe dit op een zwarte trui eruit ziet.

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)