Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FORTNITE LEAKEN?
Question 

Hey RN,

Ik zat op YT te kijken en vond een video van allemaal leaked Fortnite in-game emotes en skins.
Mijn vraag is nu dus hoe deze gozer die files leaked en op zijn account activeert?
Video: https://youtu.be/pLFq1JDZLYU
Doge

[Afbeelding: vWo75iryRp_AIndtsGkLQA.png]

Reageer
Kan verschillende redenen zijn, het eerste waar ik aan denk. Een medewerker van Epic games?

Reageer
Een medewerker van Epic zou dit niet allemaal leaken, tenzij die zijn werk niet serieus neemt, lol. Misschien heeft hij een weg gevonden om de client files te editten en een bestaande emote te vervangen door de nog niet gereleasde emote. Maar dan zou zijn vriend het niet kunnen zien. Dus idk. Blijft lastig om te begrijpen.

Reageer
(03-05-2018, 23:56)Mido schreef: Een medewerker van Epic zou dit niet allemaal leaken, tenzij die zijn werk niet serieus neemt, lol. Misschien heeft hij een weg gevonden om de client files te editten en een bestaande emote te vervangen door de nog niet gereleasde emote. Maar dan zou zijn vriend het niet kunnen zien. Dus idk. Blijft lastig om te begrijpen.

Best een raar iets als je erover gaat nadenken inderdaad. Toch zijn er volgens mij wel degelijk medewerkers van epic die leaken, ook bijvoorbeeld ex-medewerkers die al een tijd over grote projecten wisten.

Reageer
Hij speelt op Mobiel, heeft waarschijnlijk zijn APK gedecompiled (of ze ios bestand) en dan zn EmoteID veranderd denk ik

zoiets kwam in me op

Reageer
(04-05-2018, 01:16)Fissi schreef: Hij speelt op Mobiel, heeft waarschijnlijk zijn APK gedecompiled (of ze ios bestand) en dan zn EmoteID veranderd denk ik

zoiets kwam in me op

Zou best kunnen, maar dan zou hij het toch alleen kunnen zien? En hoe zit het met PC? Hij leaked ze meestal via PC. Mocht een keer 1 potje met hem spelen en toen liet hij ze bijna allemaal zien, ook ik kon ze zien.

Reageer
(04-05-2018, 18:09)Mido schreef:
(04-05-2018, 01:16)Fissi schreef: Hij speelt op Mobiel, heeft waarschijnlijk zijn APK gedecompiled (of ze ios bestand) en dan zn EmoteID veranderd denk ik

zoiets kwam in me op

Zou best kunnen, maar dan zou hij het toch alleen kunnen zien? En hoe zit het met PC? Hij leaked ze meestal via PC. Mocht een keer 1 potje met hem spelen en toen liet hij ze bijna allemaal zien, ook ik kon ze zien.

Misschien developer/medewerker account of toegang tot de FN database ofzo idk
[Afbeelding: 2vimbno.png]

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)