Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Een nieuwe pc
Heey,

Ik ben een let's player op YouTube, maar mijn huidige pc word een beetje oud en is niet gemaakt voor games, wat het dus lastig maakt voor mij en de kijkers, kan iemand mij een moddel, merk aanraden ?
Eisen:
-Goede proccor (i7)
-Goede videokaart
-Zorgt er niet voor dat je pc lage fps krijgt
-2 schermen kunnen aansluiten
-De besturing moet windows zijn.

Veel meer eisen heb ik niet, wie kan mij helpen ?
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Hoeveel moet hij kosten ?
Voor Games kan je het beste naar gamepc.nl

Zelf een bouwen scheelt veel en is niet "super" moeilijk.
Weet je zeker dat je een i7 wilt? een i7 is voor heel erg zware taken en de meeste gamers geven een voorkeur aan een i5 omdat dit toch al snel genoeg is en erg veel geld scheelt.

Welke specificaties heeft je huidige computer?

Alienware

Alienware Heart

(06-04-2013, 17:03)Sand3r schreef: Alienware Heart

(06-04-2013, 11:51)exinghhotel schreef: Alienware

Alienware is duur. Zelf bouwen scheelt veel..

Wat is je budget? Mensen kunnen hier vast wat voor je samenstellen. Alternate.nl is bijvoorbeeld een goede site voor computer-onderdelen en je kan daar online je eigen computer configureren.

Het zelf bouwen van een computer is helemaal niet moeilijk, als je het echter niet aandurft kan je voor zo'n 20/30 euro (geen idee, erg lang geleden) Alternate jouw computer in elkaar laten zetten.

Jeroen voor 20/30 heb je echt geen gamepc daar heb je net een voeding voor ;p

(07-04-2013, 20:07)Christian schreef: Jeroen voor 20/30 heb je echt geen gamepc daar heb je net een voeding voor ;p

Voor wat ik eruit opmaak is dit ook niet wat jeroen bedoeld, maar bedoeld hij dat je zelf alles koopt, en zij het voor 20 / 30 euro in elkaar zetten. Tounge

Als je niet rommelen en geld wilt uitgeven raad ik je een Alienware aan, ik heb een Laptop ervan en die werkt Prima.

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)