Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dubieuze situatie over school :s
Hallo RetroNet,
School begint bijna weer.
Dat is leuk voor sommigen.
Maar voor mij niet ;x.

Ik kan nooit uit bed komen als ik naar school ga.
School zelf valt wel mee, maar heb een foute keuze gemaakt welke richting ik op ben gegaan
In de onderbouw vond ik Techniek en Economie en Onderneming niks aan, maar Consumptief wel.
Dus heb ik dat gekozen, o.a omdat je lekker kon eten. Maar dit jaar merk ik steeds dat er TE veel van mij word gevraagd, wat ik niet leuk vind.  Dus wil ik eigenlijk liever wel naar Economie en Onderneming

Het begin van 't schooljaar heb ik al aangegeven dat ik liever naar Economie en Onderneming wilde gaan.
Maar de Coördinator vertelde me dat er waarschijnlijk nog mensen zouden instromen dus dat ik moest wachten, en uit eindelijk was er zogenaamd geen plaats meer. 

Heeft iemand misschien een oplossing hoe ik misschien toch een iets kan vertellen dat ze misschien overwegen toch naar Economie en Onderneming te gaan

Aan onze decaan zei tegen mij dat ik in mijn laatste jaar dat zou moeten doen maar dan wel veel moet inhalen, 
Eigenlijk zou dat geen probleem moeten zijn als ik nu nog daarheen zou gaan omdat ik geen andere boeken ofzo nodig heb dan. En ik zou er alles aan doen om het werk in te halen.

Vertel me alsjeblieft wat een goede oplossing is.

Ik zit hier best wel mee dus niet met bullshit komen (:

mvg, 
Soufian

Reageer
Als ze zeggen dat ze geen plek hebben, hebben ze geen plek. Maak gewoon je jaar af, wat is dat nou voor moeite?

Reageer
(06-01-2018, 23:35)Palm schreef: Als ze zeggen dat ze geen plek hebben, hebben ze geen plek. Maak gewoon je jaar af, wat is dat nou voor moeite?

Ik wil toch iets bereiken in mijn toekomst, en iets wat ik graag verder mee wil gaan in de toekomst.

Reageer
mijn advies is gewoon dit afmaken want economie en ondernemen is helemaal kut. word nog meer van je gevraagd ook btw.
[Afbeelding: qukowqs6s.png]

Reageer
(06-01-2018, 23:42)iSouf schreef:
(06-01-2018, 23:35)Palm schreef: Als ze zeggen dat ze geen plek hebben, hebben ze geen plek. Maak gewoon je jaar af, wat is dat nou voor moeite?

Ik wil toch iets bereiken in mijn toekomst, en iets wat ik graag verder mee wil gaan in de toekomst.

Als je pech heb moet je inderdaad wachten tot volgend schooljaar. Maar vraag gewoon een gesprek aan, en leg alles uit. Blijf gewoon rustig tijdens dat gesprek en wie weet plaatsen ze je wel over. Succes!
Hoi! Ik ben Max, ik sta altijd open voor een praatje en als je een vraag heb kan je die altijd stellen aan mij!

Met vriendelijke groet,

Max

Reageer
(06-01-2018, 23:46)Netwerk~ schreef:
(06-01-2018, 23:42)iSouf schreef:

Als je pech heb moet je inderdaad wachten tot volgend schooljaar. Maar vraag gewoon een gesprek aan, en leg alles uit. Blijf gewoon rustig tijdens dat gesprek en wie weet plaatsen ze je wel over. Succes!

Was ik ook wel van plan, dankjewel! Smile

(06-01-2018, 23:46)Lars schreef: mijn advies is gewoon dit afmaken want economie en ondernemen is helemaal  kut. word nog meer van je gevraagd ook btw.

Ik ga even een gesprek aan en als dat niet lukt dan is het maar zo ;s.

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)