Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Dev] CMS Style Edits [Dev]

Ik ben de laatste tijd bezig met de STYLE van CMSs te editen. Nou kwam ik laatst nog een Edit tegen van een jaar geleden die ik ooit ergens heb gedumpt.
Maar ik was er al met één bezig.

Dus heb ik van beide een screen gemaakt van de /me.php.
Nu vroeg ik me dus af aan welke van de twee ik verder moest gaan.

Screen 1 (habyou) ~ based on Habfree:
[Afbeelding: screenedit1.png]

Screen 2 (traze) ~ based on DeltaCMS:
[Afbeelding: screenedit2.png]

Deze zijn beide nog lang niet af en zoals je kunt zien nog heel erg in de bouw.

Dus aan welke moet ik verder gaan, ik weet dat ze er nog niet heel mooi uitzien. Ze zijn ook nog niet af.

Dit heb ik bij Development gezet omdat ik er natuurlijk 1 (de gekozen STYLE-edit) ga releasen.

Ik denk zelf, dat jij van Screen 1 wel iets heel knallends kan maken!
Help een handje mee en doneer voor het goede doel.. Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

[Afbeelding: Screenshot_at_mei_23_11_35_44.png]

De eerste is beter met afmaken

De eerste ik vind de nieuwe me van habbo maar stinken ^^.

creen 1 (habyou) ~ based on Habfree: Die Me_page_info ofzo idk hoe hij heet is wel nice, waar je poppetje opstaat, die achtergrond.

Oke bedankt allemaal, ik ga dan maar verder aan de eerste (screen 1), er zijn ook nog wat toepassingen bij gemaakt nu. Ik zal de DB er dan maar bij releasen als hij af is zodat de veranderingen werken.

(13-12-2012, 17:27)Leron schreef: Oke bedankt allemaal, ik ga dan maar verder aan de eerste (screen 1), er zijn ook nog wat toepassingen bij gemaakt nu. Ik zal de DB er dan maar bij releasen als hij af is zodat de veranderingen werken.
Succes!
Help een handje mee en doneer voor het goede doel.. Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

(13-12-2012, 22:45)Mitchel schreef:
(13-12-2012, 17:27)Leron schreef: Oke bedankt allemaal, ik ga dan maar verder aan de eerste (screen 1), er zijn ook nog wat toepassingen bij gemaakt nu. Ik zal de DB er dan maar bij releasen als hij af is zodat de veranderingen werken.
Succes!

bedankt Wink

Steek wat meer werk in de menu bg in de eerste. Verder goed werk!
[Afbeelding: X4Ubpo6.png]

(14-12-2012, 13:59)Frost schreef: Steek wat meer werk in de menu bg in de eerste. Verder goed werk!

Zoals Frost idd zegt
Die kleur staat niet.
Maak een leuke Creatie ervan. Happysmile

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)