Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Designer gezocht!

Hallo leden van Retronet , zoals de titel al aangeeft ben ik opzoek naar een designer. Het gaat om tekeningen van een dier/mascotte. Het gaat om de onderstaande afbeelding wij zoeken zo'n style.

[*]Je hebt geen ervaring nodig
[*]Je doet het geheel gratis
[*]Je kunt makkelijk communiceren

[Afbeelding: Logo-VAK-D-en-SV-304x233.jpg]

Lijkt jou dit wat of wil je meer informatie? Stuur ons dan een prive-bericht.

Groeten,

wow gratis werken en dan nog eisen/kritiek geven?

ik wil ook een slaaf!
Dit bericht is geliked door:
  • Krantje (17-05-2018)

(17-05-2018, 23:12)Crack schreef: wow gratis werken en dan nog eisen/kritiek geven?

ik wil ook een slaaf!

Ik snap wat je bedoeld , maar het komt verkeerd over denk ik. Ik zal het aanpassen.

Kijk hier eens Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. er zijn genoeg mogelijkheden om dit gratis te verkrijgen. Heb je Chrome voor nodig en dan element inspecteren en dan moet je product-design hiden.

(18-05-2018, 09:37)Scanda schreef: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. er zijn genoeg mogelijkheden om dit gratis te verkrijgen. Heb je Chrome voor nodig en dan element inspecteren en dan moet je product-design hiden.

Top super bedankt man!

(18-05-2018, 09:37)Scanda schreef: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. er zijn genoeg mogelijkheden om dit gratis te verkrijgen. Heb je Chrome voor nodig en dan element inspecteren en dan moet je product-design hiden.

Hoe hide je dat dan? Ja via element inspecteren maar verder kan ik niks vinden.

(18-05-2018, 12:02)okside schreef: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. er zijn genoeg mogelijkheden om dit gratis te verkrijgen. Heb je Chrome voor nodig en dan element inspecteren en dan moet je product-design hiden.

Top super bedankt man!

Hoe hide je dat dan? Ja via element inspecteren maar verder kan ik niks vinden.
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)