Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Derde wereld oorlog kom er langzaam aan
Hallo leden,

Ik las zonet het nieuws, (Hart van Nederland) en google nieuws.
Geen goed nieuws,

Dit stond er:

Het uitdagende filmpje komt er nadat Noord-Korea het ambassadepersoneel in Pyongyang de 'goede raad' gaf om te evacueren. "Na 10 april kan de veiligheid van buitenlandse diplomaten niet meer gegarandeerd worden als het conflict escaleert", klinkt het. De Europese ambassadeurs in het land zullen vandaag beslissen of ze daar gehoor aan geven. België heeft enkel een ambassade in Zuid-Korea.

De Britten nemen de dreiging alvast serieus en overwegen het reisadvies aan te passen. Van evacuaties is voorlopig echter nog geen sprake. Hetzelfde geldt voor Rusland, dat in nauw contact staat met China, Amerika, Japan en Zuid-Korea. "We maken ons ernstige zorgen over de toenemende spanningen. Wij willen weten waarom Pyongyang alle ambassades wil sluiten", aldus de Russische minister van Buitenlandse Zaken Sergey Lavrov.

"Enkel een test"
Intussen heeft Noord-Korea een tweede langeafstandsraket naar het oosten van het land getransporteerd en die daar in een lanceerinstallatie geladen. Het zou gaan om raketten van het type Musudan, die een bereik hebben van 3.000 tot 4.000 kilometer. Daarmee zouden doelen in Zuid-Korea en Japan kunnen worden bestookt, maar misschien ook de Amerikaanse basis op Guam. Volgens Seoel zou het enkel om een test gaan, maar voor de zekerheid staan twee oorlogsschepen met een wapenschild paraat.

Het Pentagon liet intussen weten dat het niet meer zo openlijk zal communiceren over militaire acties. "Tot nu toe hebben we bereikt wat we wilden", aldus een Amerikaanse official. "De Zuid-Koreaanse bevolking weet dat we hen zullen verdedigen. Anderzijds zijn we ook niet te beroerd om onze strategie aan te passen. Als we ons verbaal een tijdje koest houden, laat Noord-Korea misschien vanzelf de oorlogstaal achterwege. Maar het is niet omdat we er niets over zeggen dat er op het terrein zelf niets gebeurt."

"Obama akeligste figuur ooit?"
Intussen liet ook Fidel Castro nog eens van zich horen. In zijn eerste column in negen maanden beschrijft de Cubaanse ex-leider de gevolgen van een mogelijke kernoorlog voor Azië en de rest van de wereld. "Het zou beide volkeren op het Koreaanse schiereiland verschrikkelijke offers kosten. Noord-Korea moet de plichten tegenover bevriende landen nakomen, nu het zijn technologische vooruitgang heeft getoond. Havanna was en zal echter altijd een bondgenoot van Noord-Korea blijven. Als er een oorlog losbarst, zal president Barack Obama de geschiedenis ingaan als akeligste figuur ooit.
"

En dat is niet alles, video's en meer teksten vonden plaats.
Een ervan is:

hln.be/hln/nl/3805/Buitenland/video/detail/1609390/Noord-Korea-voert-spanning-op.dhtml

Meer nieuws volgt nog.

Komt Korea dan ook in EU

Noord Korea gaat niet aanvallen, dit is net als de koude oorlog.
Hoi

Wie valt aan

Neen man,
Nu zijn er dikke Problemen tussen Iran en EU en USA.
Hier gaat Oorlog worden ik zweer,

Iran heeft een atoombom
de President van Iran beweerde in zijn speach op tv : Syrie gaat met de grond 1 worden,
Dus binnenkort gaat iran hun atoombom op Syrie afvuren hiermee gaan DUIZENDEN mensen sterven meer zelfs,

Europa koopt veel olie van Iran,
Obama heeft Europa laten stoppen met olie te kopen van Iran zodat een soort van Allochtonen in Iran weggaan.
Obama bedoeld het goed voor iran maar duizenden jaren geleden kwamen de extreme moslims Iran overnemen doordat zijn de vrouwen VERPLICHT een hoofddoek te dragen, dat ze geen honden mogen in huis etc etc.

Amerika en Eu gaan binnenkort oorlog voeren tegen Iran, hun zijn bang dat er wat misdraait met de atoombom van Iran,

De President van Iran wil 100% dat die atoombom in Syrie plaats vind,
De president van Iran is nu 10 verdiepingen onder de grond want Amerika gaat aanvallen wanneer hun de Atoombom afvuren.

Dit word de nieuwe wereldoorlog .
Obama is nu doodsbang voor Irans Atoombom.

Hier hebben de inwoners zelf schrik van. Iedereen in Iran is soort van blij dat de Amerikanen ons willen helpen maar hiermee is EU zelf in problemen hun mogen geen olie maar kopen van Iran dus moeten ze van Soudi Arabie kopen die VEEL MEER KOST.

Iran heeft daar ook veel problemen mee daarom is ALLES duurder geworden ook in EU omdat Amerika dat gedaan heeft.

Dit word de World War 3 gaf Obama zelf toe,
Hierbij gaan er veel doden vallen,

Bron : Speachs van Obama, President van Iran, Ministerie van EU,
Groetjes
Amir

Zoiets las ik idd al, noord-korea dreigt ook met een atoombom. Maar dan voor zuid-korea. :s

We gaan het zien...

Puur blufpoker.
Ohja foute sectie -__-
Skids everywhere.

Zal de oorlog ook naar NL komen? Of niet?
Volgens mij ben ik beetje terug?

[Afbeelding: FmrZawH.png]

(06-04-2013, 10:56)Macbook schreef: Zal de oorlog ook naar NL komen? Of niet?

Hoop het niet, ik vond de 2e Wereld oorlog al erg genoeg.
Ik was toen nog wel niet geboren hoor, maar oorlog is nooit leuk.

pfff wij zitten net tussen amerika en die andere langen -.-

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)