Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[DEV] Fansite
Heudie,

Ik ben van plan een fansite te gaan beginnen voor het hotel HabMoon. Hierbij ga ik natuurlijk proberen de layout zoveel mogelijk zelf te ontwerpen. Maar omdat ik nog niet heel erg veel ervaring heb met dat soort dingen, gebruik ik soms ook wel dingen van andere fansites.

Voorgang:

-Downtime Pagina 100%

Dat was tot nu toe alles. Waarschijnlijk ga ik de gereleasde layout van Habu gebruiken.

Live Preview Downtime Pagina
Ik heb de pagina geript van Algemeenhabbo.

Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Het ligt een beetje aan het commentaar dat jullie geven wat ik verder ga doen, maar ik hou jullie op de hoogte.

-Frost
[Afbeelding: X4Ubpo6.png]

Mwah succes. Ik ben ook begonnen aan een fansite:
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

peanut butter on my balls let the dog lick it.

(05-01-2013, 01:47)blink182sp44 schreef: Mwah succes. Ik ben ook begonnen aan een fansite:
Heb je die zelf gemaakt, of ergens van een site gedownloaded?
PHP-code:
$con->query("DELETE FROM @Aardbol  WHERE terreur='IS'");  

layout heb ik beetje gestolen, maar het systeem zelf (db enz) heb ik zelf gemaakt, ik kan zoals je ziet de versie veranderen, naam,nieuws en die shit gaat allemaal via db. Wink

Kan je miss delen met retronet?

Hij is totaal nog niet klaar, ik heb net het inlog systeem klaar, en dan moet ik nog register maken enz, nog veeel werk dus.

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)