Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bijna vakantie, beetje tips nodig.
(18-06-2017, 12:57)Virtualiteit schreef:
(18-06-2017, 12:54)H0UT3RiG schreef:
(18-06-2017, 12:49)Virtualiteit schreef: Ik ben nog geen volwassen dus 4 kilo zal moeilijker zijn voor een tiener dan een volwassene. En als ik al 4 kilo ben afgevallen is het motiverend om nog meer af te vallen.

die stelling is FOUT, het is makkelijker af te vallen voor een kind/puber/tiener, dan voor een volwassene!
Hmm, nu heb je me :O
Ik ga toch eerst voor een paar kilo afvallen (4) als dat uberhaupt lukt dan ga ik gewoon door.

Maar hoe zit het nou met voedsel?
Over snacks ( chips , snoep , koek ) dat eet ik niet meer, dat is al 3 dagen zo en moet nog 1 maand volhouden.
Maar gewoon dagelijkse maaltijden weet ik niet of ik moet weigeren of niet. Als mijn broer een gebakken eitje voor me maakt zal ik dan gewoon weigeren of is het gezond? En ik eet 2x perdag trouwens. Ontbijt en Maaltijd. Lunch is niet gezamenlijk. Maar ik weet nog steeds niet wat ik moet. Als mijn moeder een bord met rijst maakt + kip kan ik ook niet zomaar weigeren en daar zit het probleem juist! Hoe zit het met voedsel. Je kan simpel zeggen eet geen snoep dit dat, maar zo zit het niet in elkaar? Zal ik maaltijd gewoon overslaan idk. Volgens mij moet ik gwn een voedselschema maken :O Weten jullie wat ik moet doen?

De kunst van afvallen is, 

ga niet op dieeet, want als je daarna weer normaal gaat eten, kom je 2x zo hard weer aan, de kunst is, en dat hoeft bij jou zEKER nog niet, om gewoon je levenstijl aantepassen, tuurlijk mag je wel een koekje, en tuurlijk mag je wel patat, maar doe het met mate, voor jou kan ik alleen mee geven, drink wat meer pure water, plus beweeg gewoon meer, ga fietsen, ga hardlopen, ga naar de sportschool, maar ga vooral NIET op dieet!

Reageer
(18-06-2017, 13:24)H0UT3RiG schreef:
(18-06-2017, 12:57)Virtualiteit schreef:
(18-06-2017, 12:54)H0UT3RiG schreef: die stelling is FOUT, het is makkelijker af te vallen voor een kind/puber/tiener, dan voor een volwassene!
Hmm, nu heb je me :O
Ik ga toch eerst voor een paar kilo afvallen (4) als dat uberhaupt lukt dan ga ik gewoon door.

Over snacks ( chips , snoep , koek ) dat eet ik niet meer, dat is al 3 dagen zo en moet nog 1 maand volhouden.
Maar gewoon dagelijkse maaltijden weet ik niet of ik moet weigeren of niet. Als mijn broer een gebakken eitje voor me maakt zal ik dan gewoon weigeren of is het gezond? En ik eet 2x perdag trouwens. Ontbijt en Maaltijd. Lunch is niet gezamenlijk. Maar ik weet nog steeds niet wat ik moet. Als mijn moeder een bord met rijst maakt + kip kan ik ook niet zomaar weigeren en daar zit het probleem juist! Hoe zit het met voedsel. Je kan simpel zeggen eet geen snoep dit dat, maar zo zit het niet in elkaar? Zal ik maaltijd gewoon overslaan idk. Volgens mij moet ik gwn een voedselschema maken :O Weten jullie wat ik moet doen?

ga niet op dieeet, want als je daarna weer normaal gaat eten, kom je 2x zo hard weer aan, de kunst is, en dat hoeft bij jou zEKER nog niet, om gewoon je levenstijl aantepassen, tuurlijk mag je wel een koekje, en tuurlijk mag je wel patat, maar doe het met mate, voor jou kan ik alleen mee geven, drink wat meer pure water, plus beweeg gewoon meer, ga fietsen, ga hardlopen, ga naar de sportschool, maar ga vooral NIET op dieet!
Dus geen dieet, oke.
[Afbeelding: iw-banner.png]

Reageer
(18-06-2017, 13:26)Virtualiteit schreef:
(18-06-2017, 13:24)H0UT3RiG schreef:
(18-06-2017, 12:57)Virtualiteit schreef: Hmm, nu heb je me :O

Dus geen dieet, oke.
Nee, als je ECHT iets wil doen, moet je je levenstijl aanpassen, maar dan moet je dat ook blijven doen, want wijk je daar ook van af, wordt je ook weer zwaarder, dus je moet niet te streng voor je zijn,, en ook zeker een keer koekje eten, of een keer patat. 
anders gaat je lichaam wennen aan geen koekjes eten, en dan wil je een keer een koekje, en dan merk je dat gelijk in je gewicht. naja niet na een koekje. maar je snapt me hoop ik wel.

Reageer
(18-06-2017, 13:29)H0UT3RiG schreef:
(18-06-2017, 13:26)Virtualiteit schreef:
(18-06-2017, 13:24)H0UT3RiG schreef: De kunst van afvallen is, 

Dus geen dieet, oke.
Nee, als je ECHT iets wil doen, moet je je levenstijl aanpassen, maar dan moet je dat ook blijven doen, want wijk je daar ook van af, wordt je ook weer zwaarder, dus je moet niet te streng voor je zijn,, en ook zeker een keer koekje eten, of een keer patat. 
anders gaat je lichaam wennen aan geen koekjes eten, en dan wil je een keer een koekje, en dan merk je dat gelijk in je gewicht. naja niet na een koekje. maar je snapt me hoop ik wel.

Maar levensstijl zal voor mij best pittig zijn omdat ik al 4 jaar zo ongezond eet en nu pas wil ik een verandering maken omdat ik over 1 maand mijn familie weer zie na 6 jaar en ik wil natuurlijk een goeie indruk op mij familie maken en daarom wil ik afvallen om een goed gevoel bij mij familie te maken en niet zo schamend op de bank en niks doen. Maar levensstijl zal echt pittig zijn, je moet eraan wennen. Mijn oude levenstijl is dus elke dag als ik van school terug kom alles volproppen wat je kan. Echt letterlijk alles, van magnum naar chips naar snoep naar tosti's naar pasta naar idk. En ik wil veranderen! Maar ik leer echt zo erg van jullie. Mijn idee was gewoon 1 maandje afvallen en dan weer mijn normale leefstijl van vroeger. Tjah, ik heb echt zoveel aan jullie :O

Reageer
(18-06-2017, 13:37)Virtualiteit schreef:
(18-06-2017, 13:29)H0UT3RiG schreef:
(18-06-2017, 13:26)Virtualiteit schreef: Dus geen dieet, oke.

Maar levensstijl zal voor mij best pittig zijn omdat ik al 4 jaar zo ongezond eet en nu pas wil ik een verandering maken omdat ik over 1 maand mijn familie weer zie na 6 jaar en ik wil natuurlijk een goeie indruk op mij familie maken en daarom wil ik afvallen om een goed gevoel bij mij familie te maken en niet zo schamend op de bank en niks doen. Maar levensstijl zal echt pittig zijn, je moet eraan wennen. Mijn oude levenstijl is dus elke dag als ik van school terug kom alles volproppen wat je kan. Echt letterlijk alles, van magnum naar chips naar snoep naar tosti's naar pasta naar idk. En ik wil veranderen! Maar ik leer echt zo erg van jullie. Mijn idee was gewoon 1 maandje afvallen en dan weer mijn normale leefstijl van vroeger. Tjah, ik heb echt zoveel aan jullie :O

een maandje afvallen en dan normale leefstijl van vroeger... dat werkt niet he.. dat snap je natuurlijk zelf ook wel.. 
als je nou alles gewoon laat liggen, behalve 1 koekje per dag ( het liefst voor 8 uur savonds). 

ik zou als ik jou was dit doen. 
en dan savonds gaan hardlopen, fietsen of sportschool. 
sochtends brood of brood vervanging tussen de ochten en de middag een appel of banaan, , smiddags brood, tussendoor een appel of een banaan om 15:00, en dan eten met je familie, en dan savonds een koekje,

Reageer
(18-06-2017, 13:43)H0UT3RiG schreef:
(18-06-2017, 13:37)Virtualiteit schreef:
(18-06-2017, 13:29)H0UT3RiG schreef: Nee, als je ECHT iets wil doen, moet je je levenstijl aanpassen, maar dan moet je dat ook blijven doen, want wijk je daar ook van af, wordt je ook weer zwaarder, dus je moet niet te streng voor je zijn,, en ook zeker een keer koekje eten, of een keer patat. 

een maandje afvallen en dan normale leefstijl van vroeger... dat werkt niet he.. dat snap je natuurlijk zelf ook wel.. 
als je nou alles gewoon laat liggen, behalve 1 koekje per dag ( het liefst voor 8 uur savonds). 

sochtends brood of brood vervanging tussen de ochten en de middag een appel of banaan, , smiddags brood, tussendoor een appel of een banaan om 15:00, en dan eten met je familie, en dan savonds een koekje,

Dat is een goeie, maar hoe zit dat met het hongergevoel?

Reageer
(18-06-2017, 13:46)Virtualiteit schreef:
(18-06-2017, 13:43)H0UT3RiG schreef:
(18-06-2017, 13:37)Virtualiteit schreef: Maar levensstijl zal voor mij best pittig zijn omdat ik al 4 jaar zo ongezond eet en nu pas wil ik een verandering maken omdat ik over 1 maand mijn familie weer zie na 6 jaar en ik wil natuurlijk een goeie indruk op mij familie maken en daarom wil ik afvallen om een goed gevoel bij mij familie te maken en niet zo schamend op de bank en niks doen. Maar levensstijl zal echt pittig zijn, je moet eraan wennen. Mijn oude levenstijl is dus elke dag als ik van school terug kom alles volproppen wat je kan. Echt letterlijk alles, van magnum naar chips naar snoep naar tosti's naar pasta naar idk. En ik wil veranderen! Maar ik leer echt zo erg van jullie. Mijn idee was gewoon 1 maandje afvallen en dan weer mijn normale leefstijl van vroeger. Tjah, ik heb echt zoveel aan jullie :O

het klinkt gek, 

het hongergevoel zit tussen je oren vaak, omdat je lichaam gewend is de hele dag door te eten, als je honger hebt, ga water drinken! steeds als je hongergevoel water drinken, houdt je lichaam voor de gek, hij denkt ik krijg voedingstoffen binnen, maar dat krijgt ie niet. maar water is wel goed voor je. en als je een gewoonte van maakt om als je honger hebt water drinken, dan gaat je lichaam daar aan wennen. het zal niet gemakkelijk zijn, maar na 2 weken is je lichaam wel gewend.

Reageer
(18-06-2017, 13:48)H0UT3RiG schreef:
(18-06-2017, 13:46)Virtualiteit schreef:
(18-06-2017, 13:43)H0UT3RiG schreef: een maandje afvallen en dan normale leefstijl van vroeger... dat werkt niet he.. dat snap je natuurlijk zelf ook wel.. 

het klinkt gek, 

het hongergevoel zit tussen je oren vaak, omdat je lichaam gewend is de hele dag door te eten, als je honger hebt, ga water drinken! steeds als je hongergevoel water drinken, houdt je lichaam voor de gek, hij denkt ik krijg voedingstoffen binnen, maar dat krijgt ie niet. maar water is wel goed voor je. en als je een gewoonte van maakt om als je honger hebt water drinken, dan gaat je lichaam daar aan wennen. het zal niet gemakkelijk zijn, maar na 2 weken is je lichaam wel gewend.
Bedankt voor je belangrijke info Smile

Reageer
(18-06-2017, 13:50)Virtualiteit schreef:
(18-06-2017, 13:48)H0UT3RiG schreef:
(18-06-2017, 13:46)Virtualiteit schreef: Dat is een goeie, maar hoe zit dat met het hongergevoel?

het klinkt gek, 

Bedankt voor je belangrijke info Smile

Mocht je meer willen weten horen van mij, voeg me dan toe op skype of iets. 
jeffrey.kalsbeek 

mijn hele familie heb ik al aan de levenstijl verandering. ze dachten eerst allemaal aan om te gaan dieeten, maar ik weet dat dat niet werkt. 
door ervaringen.

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)