Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Arcturus] Ducket wisselkoes
Heya!,

Ik heb een klein vraagje misschien dat iemand het weet? Ik heb op Google Ducket wisselkoers meubels gevonden en deze toegevoegd in mijn hotel. Ze werken helemaal prima alleen zodra je er dubbel op klikt en druk op "wissel in" werkt dit niet. Hij wisselt hem niet in en hij blijft in je kamer staan.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Bedankt alvast!
Hotel eigenaar van Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
[Afbeelding: c586827be2d826c4d4c3c71124ae9222.png]

Reageer
Ja omdat je hiervoor aanpassingen moet doen in de source code van jouw emulator. De itemnaam wordt daar bekeken als ik me niet vergis en zo wordt ook de waarde eruit gehaald.

Reageer
(17-05-2018, 17:47)Sulka schreef: Ja omdat je hiervoor aanpassingen moet doen in de source code van jouw emulator.

Oei balen zeg! Jammer dat dat dus weer niet kan met Arcturus. Bedankt!
Hotel eigenaar van Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Reageer
Dit heeft te maken met de SWF naam van het meubeltje. Ik zal thuis even moeten kijken welke benaming je moet gebruiken. Voor duckets gebruikt Arcturus namelijk een puntensysteem zoals de :points command.

Reageer
(17-05-2018, 17:48)atjacco schreef:
(17-05-2018, 17:47)Sulka schreef: Ja omdat je hiervoor aanpassingen moet doen in de source code van jouw emulator.

Super moeilijk is het niet om zoiets te maken voor Arcturus.

Code:
if (!Exchange.GetBaseItem().ItemName.StartsWith("CF_") && !Exchange.GetBaseItem().ItemName.StartsWith("CFC_") && !Exchange.GetBaseItem().ItemName.StartsWith("DF_") && !Exchange.GetBaseItem().ItemName.StartsWith("DFD_")) return;
string[] Split = Exchange.GetBaseItem().ItemName.Split('_');
int Value = int.Parse(Split[1]);

if (Value > 0) {
if (Exchange.GetBaseItem().ItemName.StartsWith("CF_") || Exchange.GetBaseItem().ItemName.StartsWith("CFC_")) {
 Session.GetHabbo().Credits += Value;
 Session.SendMessage(new CreditBalanceComposer(Session.GetHabbo().Credits));
} else if (Exchange.GetBaseItem().ItemName.StartsWith("DF_") || Exchange.GetBaseItem().ItemName.StartsWith("DFD_")) {
 Session.GetHabbo().Diamonds += Value;
 Session.SendMessage(new HabboActivityPointNotificationComposer(Session.GetHabbo().Diamonds, Value, 5));
}
}

Deze code komt uit Plus Emulator

Reageer
(17-05-2018, 17:48)Deam schreef: Dit heeft te maken met de SWF naam van het meubeltje. Ik zal thuis even moeten kijken welke benaming je moet gebruiken. Voor duckets gebruikt Arcturus namelijk een puntensysteem zoals de :points command.

Merci! De meubels heten namelijk nu DCK_10_coin_bronze

(17-05-2018, 17:49)Sulka schreef:
(17-05-2018, 17:48)atjacco schreef:

Super moeilijk is het niet om zoiets te maken voor Arcturus.

Code:
if (!Exchange.GetBaseItem().ItemName.StartsWith("CF_") && !Exchange.GetBaseItem().ItemName.StartsWith("CFC_") && !Exchange.GetBaseItem().ItemName.StartsWith("DF_") && !Exchange.GetBaseItem().ItemName.StartsWith("DFD_")) return;
string[] Split = Exchange.GetBaseItem().ItemName.Split('_');
int Value = int.Parse(Split[1]);

if (Value > 0) {
if (Exchange.GetBaseItem().ItemName.StartsWith("CF_") || Exchange.GetBaseItem().ItemName.StartsWith("CFC_")) {
 Session.GetHabbo().Credits += Value;
 Session.SendMessage(new CreditBalanceComposer(Session.GetHabbo().Credits));
} else if (Exchange.GetBaseItem().ItemName.StartsWith("DF_") || Exchange.GetBaseItem().ItemName.StartsWith("DFD_")) {
 Session.GetHabbo().Diamonds += Value;
 Session.SendMessage(new HabboActivityPointNotificationComposer(Session.GetHabbo().Diamonds, Value, 5));
}
}

Deze code komt uit Plus Emulator

Het probleem is dus dat Arcturus closed is, en jezelf niks kan aanpassen..

Reageer
Je kunt altijd een plugin maken, Arcturus heeft een zeer uitgebreide API.
[Afbeelding: d166279f1f094d3e9cd3a5918d8f5a88.png]
[Afbeelding: q0-8Br_JStGbjNrurLm7Ew.png]

Reageer
(17-05-2018, 17:52)Deam schreef: Je kunt altijd een plugin maken, Arcturus heeft een zeer uitgebreide API.

True, daar zou ik dan eens naar moeten kijken idd.

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)