Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Anti-Sulake
Hallo,
Er was ooit eens op *****, een tekst gezet in een topic, waardoor habbo zogezegd je retro niet mocht bezoeken, dit moest je in de footer zetten. Weet iemand nog welke dit was?
Bedankt!

Die footer slaat nergens op en sulake heeft zoiezo het recht om je hotel offline te halen Happysmile maar goed als je hem wil zal ik even kijken

mischien zoiets:

Bij het bezoeken van JEHOTEL onderteken je een ontzichtbaar contract dat je geen lid bent van TTG Sulake B.V. en Habbo Hotel incorporated,
ook zal je akkoord gaan door geen acties te ondergaan tegen het content van JEHOTEL
door dit te overtreden betekent het dus dat u illegaal bezig bent, ook is het niet toegestaan om poging tot hacken op onze website en/of hotel te proberen.

Oke dankje. Bigsmile xxx

Het moet niet in je footer, maar in je privacy verklaring en algemene voorwarden. Die zij moeten accepteren bij het registeren. En de tekst is zoals hierboven al gezegt word:

Door het accepteren van de privacy verklaring en algemene voorwarden, bevestigt dat u geen onderdeel maakt van Habbo incorporated en/of TTG Sulake. Ook zal u verder geen acties ondernemen tegen HOTELNAAM. Zowel wettelijk als in de vorm van het hacken en/of neerhalen van onze site.

Bij het betreden van deze site verklaar je akkoord te gaan met
de Algemene Voorwaarden & Cookie wet.
Wij zijn geen onderdeel van Habbo of Sulake Corporation Oy,
en claimen geen rechten op de content en images.
Ik speel geen retros; security advisor.

Trouwens, sorry. Verkeerde categorie Sad

(30-11-2012, 11:21)Kiekeboe schreef: Trouwens, sorry. Verkeerde categorie Sad

Nee hoor? Staat gewoon goed in het forumdeel Habbo Vragen toch?
Spoiler (Weergeven)

Is je vraag trouwens beantwoord? Happysmile
Ik speel geen retros; security advisor.

@ goudenhobba
Ik zou er ook bij zetten: tevens verklaart u niet onze servers plat te leggen/te downen
Misschien handig, heb ik ook ^^
[Afbeelding: 20090826104806!Stefan_handtekening.PNG]

(06-07-2013, 16:50)ST3F4N schreef: @ goudenhobba
Ik zou er ook bij zetten: tevens verklaart u niet onze servers plat te leggen/te downen
Misschien handig, heb ik ook ^^
Een jaar oud

Toch haalt die footer niks uit, het is en blijft content van Sulake.
Zij hebben dus het recht je site gewoon offline te halen.

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)