Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Anti-DDoS met CloudFlare

Beste RetroNetters,

Ik zag dat zoveel mensjes geDDoSt werden, dat ik het zielig begon te vinden. Graag deel ik deze tutorial dus met jullie om het leven jullie plezieriger te maken!

###DIT WERKT ENKEL MET GEKOCHTE DOMEINNAMEN WAARBIJ JE NAMESERVERS KAN INSTELLEN! IK GARANDEER NIET DAT JE 100% BEVEILIGD BENT, MAAR VOOR MIJ WERKT HET###

Als eerste, koop je een domeinnaam. In mijn voorbeeld gebruik ik CubicHotel.Net

Stap 1: Registreer je voor een gratis cloudflare account.

Spoiler (Weergeven)

Stap 2: Geef je domeinnaam in.

Spoiler (Weergeven)

Stap 3: Laat cloudflare je DNS records detecteren.

Spoiler (Weergeven)

Stap 4: Pas je DNS instellingen aan zodat ALLE records die naar je VPS IP leiden door cloudflare gaan (Oranje wolkje met pijl erdoor). Dit is zeer belangrijk, anders resolven ze je IP. Ik verwijder altijd de direct, omdat deze easy te resolven is!

Spoiler (Weergeven)

Stap 5: Stel de gewenste security in. Ik stel het zo altijd in. Zet ook op free!

Spoiler (Weergeven)

Stap 6: Update je nameservers naar de door cloudflare gegevens nameservers!

Spoiler (Weergeven)

Stap 7: Nu moet je wachten tot je provider je nameservers update. Dit kan tot 24 uur duren. Je moet om de zoveel tijd eens re-test doen om te zien of het in orde is!

Spoiler (Weergeven)

Ik hoop dat jullie geholpen zijn!

Mooi geschreven Laurens

Let wel, zodra je een DDoS aanval krijg op jou site en cloudflare traceert de aanval naar jou server dan schakelen ze hun proxy service uit.

Dit doen zij ook als jij voor overlast kan zorgen.

Laurens, kiwiguard werkt ook perfect hoor. Voor mensen die geen cloudflare gebruiken.

(03-04-2013, 01:42)rammo schreef: Laurens, kiwiguard werkt ook perfect hoor. Voor mensen die geen cloudflare gebruiken.

Ik ken heel veel mensen die dit gebruikten en waar het niet bij werkte. Ik ben geen fan van die 'ip-blockers'.

(03-04-2013, 00:02)sef schreef: Let wel, zodra je een DDoS aanval krijg op jou site en cloudflare traceert de aanval naar jou server dan schakelen ze hun proxy service uit.

Dit doen zij ook als jij voor overlast kan zorgen.

Van wat ik nu begrijp (het is ochtend!) uit jouw reactie bedoel je toch dat ze enkel de proxy afsluiten als het om "hoge" aantal uplink gaat die geflood wordt? En natuurlijk, als je IP's van je server gaat weggeven gaat er helaas niets werken, nee! Wink

Bedankt voor deze TUT. Ik had echt hulp nodig, maar nu niet meer.

Let wel op, dat de free versie van CloudFlare NIET tegen DDoS beschermd (Alleen tegen zwakke aanvallen). Je hebt de betaalde versie nodig voor dit.

(03-04-2013, 19:19)Compupad schreef: Let wel op, dat de free versie van CloudFlare NIET tegen DDoS beschermd (Alleen tegen zwakke aanvallen). Je hebt de betaalde versie nodig voor dit.

En die helpt óók niet tegen zwaardere aanvallen.

Kijk, dit vindt ik nou fijn!
Een volledige tutorial waar alles gebruik vriendelijk word uitgelegd in stappen.

Ga zo door!

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)