Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Adobe inDesign, Illustrator en Photoshop CC 2018
(12-09-2018, 14:18)Jeff schreef:
(12-09-2018, 14:06)Track schreef:
(09-09-2018, 01:26)Jeff schreef: Ik heb net InDesign geinstalleerd en laat even zien wat er bij mij gebeurde:

Stap 1:
[Afbeelding: E6qc1lP.png]
Hierbij starte ik het bestand, alles was in het russisch maar klikte gewoon op OK.
Daarna kreeg ik een Administrator-melding of dit progamma mocht starten en heb dit geaccepteerd.

Stap 2:
[Afbeelding: aMgZD1L.png]
Hij starte en alles zag er gewoon goed uit.

Stap 3:
[Afbeelding: bOSdakf.png]
Vervolgens zag ik dit, en keek ik niet goed genoeg en zag ik de knop 'ENG' niet onderaan waardoor ik maar gewoon dacht om op de bovenste knop te klikken. Achteraf gezien had ik dat onderste moeten uitvinken, als je dat niet doet krijg je namelijk automatisch een extensie meegeinstalleerd wat je startpagina veranderd.

Stap 4:
[Afbeelding: 3YbyNa0.jpg]
Vervolgens werd mijn hele beeldscherm zwart, allebei de beeldschermen en kwam dit tevoorschijn. Daarnaast zag ik ook nog dat die me internet eventjes uit deed en verder ging met de installatie. Dit ging zo in het donker verder. 

Stap 5:
[Afbeelding: 6wfvcXb.jpg]
Vervolgens kwam dit, en ging die gewoon door met installeren en duurde niet gek veel langer.
[Afbeelding: JNixkEd.jpg]

Stap 6:
[Afbeelding: bOSdakf.png]
Vervolgens kwam dit weer terug op dit beeldscherm en wist ik niet duidelijk of die al klaar was, antwoord; dus wel. Alleen was mijn beeldscherm ook nogsteeds zwart en ging dat niet weg. Daarom voerde ik zelf de taak explorer.exe uit zodat het weer terug kwam maar liep het helemaal vast. Vervolgens heb ik de hele computer opnieuw opgestart.

Stap 7:
[Afbeelding: fjMMPGV.png]
Vervolgens starte ik het op, maar kon het niet vinden als ik zocht op In of Design. Toen ik Adobe typte kwam die tevoorschijn en startte hij op. Dit duurde overgens redelijk lang, waarschijnlijk omdat dit de eerste keer was.

Stap 8:
[Afbeelding: waCIsxf.png]
Vervolgens ook een (snelle) scan uitgevoerd en op het eerste gezicht niks aan de hand. Mijn InDesign werkt verder voor nu ook helemaal.

[Afbeelding: Rowjnjw.png]
En er is zoals ik nu zie, ook niks achtergebleven in mijn C schijf.

Waarom heb je dit gedaan?
Zelf haak ik meestal af als er alleen een .exe bestand is. Ik vertrouwde het nu wel en wou toch ook even via deze manier laten weten aan andere dat het dus werkt. (Bij mij).

сука блять

Почему ты называешь меня сукой?

Мне нравится то, что мне нравится
Introduce you to the highlights.
Dit bericht is geliked door:
  • Jeff (12-09-2018)

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)