Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Account
Hooi

Ik heb Minecraft 1.5.1 gedownload.
Ik heb een account aangemaakt, maar als ik wil inloggen staat er username: maar ik heb geen username ingevoerd bij het registreren alleen een e-mail.
Ik heb mijn e-mail bevestigd en toen probeerde ik in te loggen bij username: met mijn e-mail en wachtwoord: met mijn wachtwoord. Maar er staat dan Cant connect to the minecraft server! Kan iemand me hiermee helpen?
Stuur dan een privebericht of zet het in een reactie alsjeblieft!

Doei.

MinecraftSP downloaden Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. klik op Downloads en dan Minecraft daarna gewoon username invullen en Force update aanvinken daarna een server joinen die Online

(08-04-2013, 20:50)Christian schreef: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. klik op Downloads en dan Minecraft daarna gewoon username invullen en Force update aanvinken daarna een server joinen die Online
Oke, zal ik doen Tounge.

(08-04-2013, 20:50)Christian schreef: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. klik op Downloads en dan Minecraft daarna gewoon username invullen en Force update aanvinken daarna een server joinen die Online

Ik join je server nu Tounge

Bigsmile Nice!

Is nieuwe beveiliging tegen cracks zodra je premium gekocht hebt kan je een username kiezen

(08-04-2013, 23:18)goudenhobba schreef: Is nieuwe beveiliging tegen cracks zodra je premium gekocht hebt kan je een username kiezen

Niet echt bepaald tegen alle cracks, vooral Mineshafter!

Mineshafter werkt niet Tounge

(15-04-2013, 08:47)Christian schreef: Mineshafter werkt niet Tounge
Wel, zie mineshafter.info!

(15-04-2013, 15:45)Habmanminecraft schreef:
(15-04-2013, 08:47)Christian schreef: Mineshafter werkt niet Tounge
Wel, zie mineshafter.info!

Bij mij werkt die ook niet Tounge

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)