Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Aangeboden: Gold CMS, SWF, EMU
Lightbulb 

Hii Retronetters!

Ik ben steeds aan het denken om Gold/Leet CMS te releasen, maar dan denk ik van beter niet.
Daarom laat ik jullie bieden op mijn CMS! Kies een goed bod en misschien krijg je hem wel!
Aub niet afkomen met 1 euro XD
De CMS is gebaseerd op Brain.

Ps: Waarom noem ik dit Gold/Leet CMS? Hij is gebaseerd op Leet CMS maar heeft vele edits in gekregen door mij, dingen die er niet waren aan toegevoegd etc. 

Screens CMS:

Demo: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.  (Leet heeft de CMS niet meer)

Index: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Register: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Me: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Mijn pagina: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Gemeenschap: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.  & Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Staff page: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Ruilwaarde: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Winkel: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Vip: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Screens van het hotel zelf geef ik pas zodra er geboden word dan bespreken we verder op disc.
Hier wordt enkel geboden op de website zelf.

Credits template:

Soulake 70% -> CMS in 1 steken, overzetten naar brain, pagina's toegevoegd, customs....
Metus (Leet) 30% -> Aanmaken van de css bestanden en de template ontwerpen.

Hier is mijn discord voor het aanvragen van de CMS en bespreken over je aanbod; Bιтcн#0291

Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Klikje op de afbeelding. *Klik* :-)

Reageer
50 cent
[Afbeelding: 68747470733a2f2f692e696d6775722e636f6d2f...502e706e67]

Reageer
8 euro

Reageer
Wacht wacht wacht.

Ik was al geen fan van Bas die dingen wilde verkopen maar nu wil jij dingen die jij niet eens 100% zelf heb gemaakt verkopen? En ja ik snap dat je zelf ook veel dingen heb gedaan, maar ga je ook een deel geven aan de mensen die ervoor hebben gezorgd dat je een CMS had om aan te passen? Want als je niet from scratch heb gemaakt dan vind ik niet dat je veel geld mag vragen (of in ieder geval, zelf houden).

Respectloos.

Mi piace l'amore  Heartblush

Reageer
Wat is er zo speciaal aan deze Template? Ik zie eigenlijk niks speciaals vergeleken met andere tempaltes.
Ik zou het gewoon releasen.
[Afbeelding: d2LdGhQ.png]

[Afbeelding: KQUJY8x.gif]
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.  ||  Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.  || Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Reageer
Ik kan je niet toevoegen, zou je mij willen toevoegen?

Stijn#5130

Reageer
Wat is de richtprijs?
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Reageer
(14-07-2018, 15:14)RICK schreef: Wat is de richtprijs?

Graag bieden. We komen er wel op uit.

Reageer
Spaghetti code, niet meer waard dan een euro. Sorry. Succes met je verkoop.

Reageer
(14-07-2018, 15:44)404 schreef: Spaghetti code, niet meer waard dan een euro. Sorry. Succes met je verkoop.

Je bent totaal fout maatje, dit is wel wat geld waard. Wat denk je dat web developers 1 euro krijgen voor een hele site?

Reageer

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)