Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
=> AANGEBODEN GRAFISCHE UITINGEN<=
Star 
 =>GRAFISCHE UITINGEN<=
Als je op straat loopt of op internet kijkt, overal zie je grafische uitingen. Hoe tof zou het zijn als jij een eigen stijl hebt voor je YouTube kanaal, Facebookpagina of onderneming dat mensen gelijk herkennen dat jij dat bent. 

Graag wil ik je informeren over wat ik kan betekenen om te zorgen dat je op maat gemaakte grafische uiting krijgt die iedereen gaat herkennen.  

Op dit moment volg ik de studie Grafisch Vormgeven. Dit houdt in dat ik drukwerk zoals posters, flyers, advertenties of magazines maak. Maar ook online uitingen zoals, billboards en banners.

Diverse uitingen
Ik verleen mijzelf als grafisch vormgever. Ik maak een passend ontwerp op maat om te zorgen dat jij, tevreden bent. Hieronder heb ik een lijstje gemaakt met wat er mogelijk is om te maken. Staat het er niet bij wat je zoekt, neem dan alsnog contact op want er is meer mogelijk dan dat je denkt.

• Logo’s
  • Illustraties
  • Flyers
  • Huisstijl
  • Banners
  • Headers

En nog veel meer!!!

Overige informatie en kosten
Voordat ik een op maat gemaakte uiting maak ga ik met de klant praten over wat er verwacht wordt en wat er precies nodig is. Van te voren worden de kosten duidelijk gemaakt en worden de overige vragen beantwoord. Als de eerste prijsindicatie is gegeven komt er als ik helemaal klaar ben nog een correctie ronde. Het kan namelijk zijn dat ik minder geld ervoor wil of iets meer. Dit verhoudt zich naar de hoeveelheid werk.

Regelmatig zou ik de klant op de hoogte houden van de voortgang om zo eventuele veranderingen te kunnen doorvoeren. Als wij beiden tevreden zijn stuur ik mijn bestanden op en betaald de klant zijn kosten.

LET OP: De kosten zijn aanzienlijk laag en dienen betaalt te worden via Paypal.

Huh wat? Korting!
Ook bij mij is het mogelijk om korting te krijgen. Als u bijvoorbeeld meerdere uitingen nodig heb zou ik korting geven. 

Contact
Mocht je een samenwerkingsverband willen aangaan dan kan je mij altijd contacteren via skype of een persoonlijk bericht. Dan kan ik ook eventueel mijn werk laten zien.

Bedankt voor het lezen van mijn topic. Graag zie ik je reactie tegemoet. 

Met vriendelijke groet,
Injection

Grafisch vormgever
Dit bericht is geliked door:
  • Jenss (04-01-2018)

Check je skype Bigsmile

Bezig met PokemonRPG MMORPG 

Heb je iets van voorbeelden die je hier kan delen?
bla bla bla

(03-01-2018, 22:28)Aardbol schreef: Heb je iets van voorbeelden die je hier kan delen?

Bedankt voor je reactie, via de onderstaande link heb ik een paar dingen. Ik kan je meer dingen via skype sturen, maar ik moet ook aan bepaalde rechten voldoen vanuit klanten.
Grafisch vormgever

Top kwaliteit & hoe hij te werk gaat.
Echt een aanrader!
Dit bericht is geliked door:
  • injection (04-01-2018)

(04-01-2018, 23:30)Jenss schreef: Top kwaliteit & hoe hij te werk gaat.
Echt een aanrader!

Bedankt voor de samenwerking en je reactie.
Grafisch vormgever

zojuist mijn afbeelding ontvangen! ben tevreden over het werk en denkt mee Smile ^^

[Afbeelding: o-exercise.jpg]

Zet je skype naam er even bij hem intresse Smile

( Als ik op link klik ga ik naar web skype en da heb ik niet)

(09-01-2018, 15:23)GoldSpray schreef: zojuist mijn afbeelding ontvangen! ben tevreden over het werk en denkt mee Smile ^^

Wat is zn skype?

(03-01-2018, 22:35)injection schreef:
(03-01-2018, 22:28)Aardbol schreef: Heb je iets van voorbeelden die je hier kan delen?

Bedankt voor je reactie, via de onderstaande link heb ik een paar dingen. Ik kan je meer dingen via skype sturen, maar ik moet ook aan bepaalde rechten voldoen vanuit klanten.

https://imgur.com/a/HqxOL

Heb je de .ai bestanden daarvan?

(09-01-2018, 15:26)Navo schreef: Heb je de .ai bestanden daarvan?

Goede middag,

Ja die heb ik.

Met vriendelijke groet,

(09-01-2018, 15:24)Beamer schreef: Zet je skype naam er even bij hem intresse Smile

( Als ik op link klik ga ik naar web skype en da heb ik niet)

(09-01-2018, 15:23)GoldSpray schreef: zojuist mijn afbeelding ontvangen! ben tevreden over het werk en denkt mee Smile ^^

Wat is zn skype?

Bedankt voor uw reactie! Als u op de onderstaande link klikt komt u gelijk uit op mijn skype.

https://join.skype.com/invite/ik3lHXS5dVZG
Grafisch vormgever

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)