Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2 Vragen

Goeiemorgen..

Ik loop tegen 2 dingen aan met mijn retro hotel, namelijk:
- De experts pagina doet vreemd
- Hoe kan je een expert ook een bouwteam rank geven?

Ten eerste de experts pagina, Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Hier staat alles vetgedrukt, terwijl dat niet hoort en de 'afrondingen' van de kaders rechts zijn er niet.
Mijn vraag: Hoe kan ik dat oplossen?
De code: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

En ten tweede wil ik een zogenaamd bouwteam oprichten, dus ik heb een bouwteam rank aangemaakt, maar 2 experts die dus al rank 3 hebben, kan ik de bouwteam rank niet geven... (Hoop dat dit een beetje duidelijk is uitgelegd..)
Iemand een oplossing??

Thanks alvast!

Doge

Hmm, de permissies aanpassen in de Housekeeping?
Trouwens leuk hotel, ik speel het ook.

EDIT: Nice nieuwe index!
[Afbeelding: X4Ubpo6.png]

Heb je ook bij het aanmaken van de Bouwteam rank een rankcijfer moeten invullen?

(27-11-2012, 13:18)Frost schreef: Hmm, de permissies aanpassen in de Housekeeping?
Trouwens leuk hotel, ik speel het ook.

EDIT: Nice nieuwe index!

Dat gaat niet in onze Housekeeping :/ Echt irritant dit..
En dankje! Bigsmile Leuk dat je er bent.

(27-11-2012, 13:22)Mattis schreef: Heb je ook bij het aanmaken van de Bouwteam rank een rankcijfer moeten invullen?

Ja, heb het in de db gedaan. Gewoon bij rank 1 user veranderd in bouwteam, omdat iedereen toch automatisch rank 2 is (VIP).
Maar nu kan ik experts (rank 3) geen bouwteam rank geven, want dan zijn ze geen expert meer...
Doge

Kan je ook hoger dan 9 ofz Tounge

(27-11-2012, 13:29)Mattis schreef: Kan je ook hoger dan 9 ofz Tounge

Ja.... Maar daar gaat het niet om? Lmao
Het is zo dat ik experts (rank 3) in het bouwteam wil doen (rank 1), maar dan vervalt hun expert rank.
Doge

de opbouw van de database is erop gemaakt om maar 1 rank te hebben bijv. de standaard user heeft rank in hij kan niet tegelijk rank 1 en 7 zijn snap je? dus het is als het goed is niet mogelijk om 2 ranken tegelijk te zijn duidelijk?

(27-11-2012, 14:34)goudenhobba schreef: de opbouw van de database is erop gemaakt om maar 1 rank te hebben bijv. de standaard user heeft rank in hij kan niet tegelijk rank 1 en 7 zijn snap je? dus het is als het goed is niet mogelijk om 2 ranken tegelijk te zijn duidelijk?
Begrijpelijk, maar is er dan een andere oplossing hoe ik een expert in het bouwteam kan polaatsen?
Doge

Nee die is er niet.
Ik speel geen retros; security advisor.

(27-11-2012, 15:34)Luuk schreef:
(27-11-2012, 14:34)goudenhobba schreef: de opbouw van de database is erop gemaakt om maar 1 rank te hebben bijv. de standaard user heeft rank in hij kan niet tegelijk rank 1 en 7 zijn snap je? dus het is als het goed is niet mogelijk om 2 ranken tegelijk te zijn duidelijk?
Begrijpelijk, maar is er dan een andere oplossing hoe ik een expert in het bouwteam kan polaatsen?

Uit mijn eerdere bericht is het niet mogelijk nee je kan het alleen oplossen om de experts een bouwteam badge te geven ze kunnen zoals ik al eerder vermeld heb geen 2 ranken tegelijker tijd bezitten.

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)