Welkom gast! Aanmelden Registreren

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
「HTML/CSS」mitch{Akaya} template.

Gegroet Retronet,

Onlangs heb ik voor een project een hele template moet maken, enkel is er geen centimeter meer van het project te ontdekken en vind ik het zonde om een kant en klare template die je ZELF moet inbouwen in een systeem te laten verstoffen in m'n localhost. Puur ook omdat ik weet dat er diverse mensen met interesse zijn.

Screenshots
Je doet maar een keer moeite in je leven door een spoiler te openen.

Spoiler Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Registratie -> Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Me -> Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Menu (hover) -> Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Nieuws -> Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. en
Medewerkers -> Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Teams -> Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Profielen -> Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Instellingen pagina -> Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
- Wachtwoord instellingen box -> Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
- Email instellingen box -> Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Online leden -> Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Regels -> Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Statistieken -> Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Community -> Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Support / Helptickets
- Nog geen ticket geselecteerd -> Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
- Ticket geopend -> Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
- Ticket geopend onderkant -> Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Uitloggen: Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Vacatures
- Overzicht -> Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. (bij klikken op de button fade de overzicht uit en komt een solliciteer optie voor die functie)
- Vacature invullen -> Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken. & Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
Foutmeldings boxen (overal voor te gebruiken) -> Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
- Ruilwaarders -> Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
- Inventaris -> Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Ik maak er verder niks van af, ga je ook geen support geven dus je moet het doen met wat er nu al is.

Download
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

Je gaat zelf maar lekker controleren op een virus, ben ik te lui voor. Als je ondankbaar bent druk je maar niet op het linkje.

Succes ermee, kijken wie er nog eerlijk zijn in de Retrowereld. Like&Repu zijn welkom op RN.

Groet,
Mitchel
Help een handje mee en doneer voor het goede doel.. Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.

[Afbeelding: Screenshot_at_mei_23_11_35_44.png]
Dit bericht is geliked door:
  • Leetinkoop (18-05-2018), Younginvdb (17-05-2018)

Cool man, al doe ik geen retro's!

Ziet er goed uit :-)

Deze is wel vet, gg.
10 euro scammers overal!!!!!!

Template ingevoegd, echter kom ik de Index op als ik op registreren druk krijg ik IIS foutmelding.

Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.
- Freeze

Like always i'm like it bro Bigsmile
Bedankt voor de delen man!

Faxity was here Heart

[Afbeelding: p7q15vu.png]

Ja, helaas inderdaad dat het project niet afgemaakt is.
Misschien ga ik hier wel een systeem voor schrijven.
Contactgegevens
[Afbeelding: fk3RNWc.png]

Nice release Mitchel broHeart!

Hoi. Me aka Is Paragon, aangenaam! Tounge

Niceee!
[Afbeelding: banner.png?width=400&height=79]
Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.  - Owner
Discord Zer0#8032

@Zer0
Vragen / Opmerkingen, stuur even een Alleen geregistreerde leden kunnen deze link zien. Registreer of log in om te bekijken.  of eventueel contact je me op discord.

wats deze @"Tranquillo"

Leden die dit momenteel bekijken: 1 gast(en)