Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Superwired commands
05-08-2013, 09:16
Bericht: #1
Offline
Superwired commands
Hey RNer's

Ik vroeg me af, wat zijn de codes van de superwired, zoals je naam tonen en online count Confused
05-08-2013, 09:20
Bericht: #2
Online
RE: Superwired commands
Citaat:Gebruik:

sql: QUERY
badge: BADGE
effect: EFFECTID
award: ACHIEVEMENTID
verzenden: RoomID
Credit: BEDRAG
pixels: BEDRAG
punten: BEDRAG
Rang: RANKID
dans: DANCEID
respect:
handitem: ItemID
waarschuwing: MESSAGE

Opties:

# # USERNAME => Shows en maakt gebruik van de beoogde gebruiker
# # Userid => Shows en maakt gebruik van de gebruikers-ID (handig voor het differentiëren van de effecten)
Roomname # # => Shows en gebruikt de naam van de huidige woning
RoomID # # => Shows en gebruikt RoomID
Aantal online # # => Shows en maakt gebruik van het huidige aantal gebruikers in het hotel
# ROOMSLOADED # => Shows en maakt gebruik van het nummer van lading in het hotel appartement

Staat:

userhasachievement: ID => Als het doel gebruiker heeft WinWin "ID"
userhasntachievement: ID => Als het doel gebruiker niet WINWIN "ID" heeft
userhasbadge: BADGE => Als het doel gebruiker de badge "BADGE"
userhasntbadge: BADGE => Als het doel gebruiker heeft nog geen badge "BADGE"
userhasvip: => Als het doel gebruiker VIP
userhasntvip: => Als de gewenste gebruiker niet VIP
userhaseffect: EFFECTID => Als de gebruiker op dit moment gericht deur effect "EFFECTID"
userhasnteffect: EFFECTID => Als de gebruiker heeft momenteel geen gerichte effect "EFFECTID"
roomuserseq: COUNT => Als het aantal gebruikers in het appartement is gelijk aan "COUNT"
roomuserslt: COUNT => Als het aantal gebruikers in het appartement is kleiner dan "COUNT"
roomusersmt: COUNT => Als het aantal gebruikers in het appartement is groter dan "COUNT"
roomuserslte: COUNT => Als het aantal gebruikers in het appartement is kleiner dan of gelijk aan "COUNT"
roomusersmte: COUNT => Als het aantal gebruikers in het appartement is groter dan of gelijk aan "COUNT"
userrankeq: RANKID => Als de gebruiker rang is gelijk aan "RANKID"
userranklt: RANKID => Als de gebruiker rang kleiner is dan "RANKID"
userranklte: RANKID => Als de gebruiker rang kleiner is dan of gelijk is aan "RANKID"
userrankmt: RANKID => Als de gebruiker rang hoger is dan "RANKID"
userrankmte: RANKID => Als de gebruiker rang hoger is dan of gelijk is aan "RANKID"
usercreditseq: CREDITS => Als de som van de kredieten gebruiker is gelijk aan "credits"
usercreditslt: CREDITS => Als de som van de kredieten gebruiker is kleiner dan "credits"
usercreditslte: CREDITS => Als de som van kredieten van de gebruiker is dan of gelijk is aan "credits"
usercreditsmt: CREDITS => Als de som van de kredieten gebruiker is groter dan "credits"
usercreditsmte: CREDITS => Als de som van de kredieten gebruiker groter is dan of gelijk is aan "credits"
userpixelseq: PIXEL => Als de som van de pixels van de gebruiker gelijk is aan "pixel"
userpixelslt: PIXEL => Als de som van de pixels van de gebruiker kleiner is dan "pixel"
userpixelslte: PIXEL => Als de som van de pixels van de gebruiker pus of gelijk aan "pixel"
userpixelsmt: PIXEL => Als de som van de pixels groter is dan de gebruiker "PIXEL"
userpixelsmte: PIXEL => Als de som van de pixels van de gebruiker groter is dan of gelijk aan "pixel"
userpointseq: PUNTEN => Als de som van de punten is gelijk aan de gebruiker "PUNTEN"
userpointslt: PUNTEN => Als de som van de punten van de gebruiker is kleiner dan "PUNTEN"
userpointslte: PUNTEN => Als de som van de punten van de gebruiker is minder dan of gelijk aan "PUNTEN"
userpointsmt: PUNTEN => Als de som van de punten van de gebruiker groter is dan "PUNTEN"
userpointsmte: PUNTEN => Als de som van de punten van de gebruiker groter is dan of gelijk is aan "PUNTEN"
userisingroup: groupid => Als de gebruiker in de clan / groep gericht "groupid"
usergroupeq: groupid => Als de gebruikers-ID is in de clan gerichte "groupid"
dragen: KLEDING => Als de gebruiker draagt ​​een gerichte "kleding" (bijv. ha-101-1)
notwearing: KLEDING => Als de gebruiker niet gericht een kledingstuk "kleding" (bijv. ha-101-1)
dragen: HANDITEM => Als de gebruiker neemt een drankje of een doelobject "HANDITEM"
notcarrying: HANDITEM => Als de gebruiker niet drinken of te richten object "HANDITEM"

Alsjeblieft jongen Smile

- Nickje


[Afbeelding: GnmZEO6.png]
05-08-2013, 09:35
Bericht: #3
Offline
RE: Superwired commands
Dankjewel




Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

Contact opnemen Awards Mobiele versie
Aangedreven door MyBB
Copyright © 2007-2014 RetroNet.

Template ontwikkeld door Tonny & Dynaxel