Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
{ Eftelaar } - Dé Efteling in Minecraft !
08-03-2013, 21:05
Bericht: #11
Afwezig
RE: { Eftelaar } - Dé Efteling in Minecraft !
Doet me eigenlijk denken aan walibi craft.
09-03-2013, 13:25
Bericht: #12
Hij Is Nice ;o
09-03-2013, 16:56
Bericht: #13
Mooi,

Zou je ook online-mode op false kunnen zetten.
Zodat cracked ook erin kan!
21-03-2013, 20:23
Bericht: #14
Heyy, Ik accepteer het niet dat jullie de Efteling nakken van eftelingcraft.zapto.org! Graag dat jullie de server sluiten, Een andere map erin zetten of ik zal heb sluiten Wink

Greetz,
#Het EftelCraft Team

WalibieCraft en EftelingCraft van mij Smile Ik heb een gloednieuwe Efteling af so Join Eftelingcraft.zapto.org en natuurlijk staff gezocht!! <3
21-03-2013, 20:25
Bericht: #15
(21-03-2013 20:23)MinecraftFreak schreef:  Heyy, Ik accepteer het niet dat jullie de Efteling nakken van eftelingcraft.zapto.org! Graag dat jullie de server sluiten, Een andere map erin zetten of ik zal heb sluiten Wink

Greetz,
#Het EftelCraft Team

WalibieCraft en EftelingCraft van mij Smile Ik heb een gloednieuwe Efteling af so Join Eftelingcraft.zapto.org en natuurlijk staff gezocht!! <3

Ja he jij hebt gelijk eftelingcraft.zapto.org is de Orginnele
21-03-2013, 20:37
Bericht: #16
Wie wilt rank op EftelingCraft? Graag laatste waarschuwing, De Eftelaar sluiten jullie en we kunnen samenwerken

Heyy Retronet, De Eftelaar is een neppe Efteling de map is gerippt, Bardo en Vincent zitten (zaten) in eftelingcraft.zapto.org en ik word gek als mensen na apen dus sluit jou server Smile Sorry voor dit bericht!

#EftelingCraft
21-03-2013, 20:41
Bericht: #17
(21-03-2013 20:37)MinecraftFreak schreef:  Wie wilt rank op EftelingCraft? Graag laatste waarschuwing, De Eftelaar sluiten jullie en we kunnen samenwerken

Heyy Retronet, De Eftelaar is een neppe Efteling de map is gerippt, Bardo en Vincent zitten (zaten) in eftelingcraft.zapto.org en ik word gek als mensen na apen dus sluit jou server Smile Sorry voor dit bericht!

#EftelingCraft

Ten eerste.
Eftelingcraft.zapto.org is White-Listed? Sad
20-04-2013, 18:18
Bericht: #18
(21-03-2013 20:25)Vexa schreef:  
(21-03-2013 20:23)MinecraftFreak schreef:  Heyy, Ik accepteer het niet dat jullie de Efteling nakken van eftelingcraft.zapto.org! Graag dat jullie de server sluiten, Een andere map erin zetten of ik zal heb sluiten Wink

Greetz,
#Het EftelCraft Team

EftelingCraft (server.efteling-craft.com) is de originele EftelingCraft, niet Eftelingcraft.zapto.org. Deze server heeft gestolen van EftelingCraft (http://Www.efteling-craft.com), zoals je goed kunt zien bij Vogelrok en Carnaval Festival.
20-04-2013, 18:50
Bericht: #19
(09-02-2013 17:20)Nr1_Protje schreef:  [center][Afbeelding: qskq2t.png][/center]
[center][size=18pt]Eftelaar , De Efteling in Minecraft![/size][/center]

[size=12pt]Welkom bij het nieuwe topic van Eftelaar!
Wij zijn een heletijd gesloten geweest door onze verbouwing in de server! En we hebben ook een nieuwe host die wel 64 spelers aankan! Jullie kennen het verhaal vast wel van EftelingCraft. Een server gemaakt door ons en opgelicht door Steven. Wij de echte bouwers van EftelingCraft vinden het jammer dat het zo moest lopen maar toch heeft Steven ons vertrouwen verloren. Nu hadden wij de map van Eftelingcraft maar vonden we hem niet meer zo mooi dus we zijn helemaal dicht gegaan en hebben veel veranderd! Dus ik noem het Eftelaar V2 ! Binnenkort gaat onze server weer open voor bezoekers en wij zullen veel personeel aannemen die dat willen!

Hier wat screens:
[Afbeelding: 68twg9.png]
[Afbeelding: 309589z.png]
[Afbeelding: 8wjvjm.png]
[Afbeelding: aay5vp.png]
[Afbeelding: oh7bpz.png]
[Afbeelding: 1zz5g9l.png]

Volg ook ons Youtube kanaal : http://www.youtube.com/watch?v=xacnQl1CVHQ

[tt]Vandaag opening om 13:00 ! IP : 144.76.5.240:30103[/tt]

Nou ik hoop dat jullie dit topic in de gaten blijft houden!
Groeten het Eftelaar team!

AHAHAHAHAHAHHAAH Mn map gister ervanaf gehaald, Nu al kapot veel Eftelingen Blush
Moet ik weer back posten?
22-04-2013, 14:52
Bericht: #20
(21-03-2013 20:25)Vexa schreef:  

Greetz,
#Het EftelCraft Team

Noop
EftelingCraft.nl
Dat is de orginele ( Zijn wel nakkers Smile )

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

Contact opnemen Awards Mobiele versie
Aangedreven door MyBB
Copyright © 2007-2014 RetroNet.

Template ontwikkeld door Tonny & Dynaxel